"Bent u tevreden van het onthaal bij FAMIFED" ?

FAMIFED biedt naast telefonische dienstverlening en talloze andere informatiekanalen zoals de website en de Facebook-pagina, ook de mogelijkheid tot een persoonlijk onthaal bij een van zijn provinciale bureaus (zie Contact).

Als uw kinderbijslagdossier bij FAMIFED wordt beheerd, kan je bij iedere FAMIFED-onthaalbalie terecht om je vragen te stellen aan een medewerker of voor hulp bij het invullen van formulieren. Ook mensen die thuis geen computer ter beschikking hebben waarderen dit persoonlijk contact.

Om onze dienstverlening te blijven verbeteren, lanceert FAMIFED dit jaar opnieuw een grote bevraging bij de gezinnen die al in contact kwamen met een van onze onthaalmedewerkers. Het doel is om te weten hoe ze dit persoonlijk contact ervaren, maar vooral om te weten hoe we in de toekomst nog meer tegemoet kunnen komen aan de verwachtingen van de gezinnen. Het enquêteformulier bevat vragen als:  "Zijn jullie tevreden over het onthaal bij FAMIFED ? Heb je de gewenste informatie gekregen ? Heeft men je goed geholpen ?".

Kom jij voor het einde van de maand juni langs bij onze loketten ? Vul het tevredenheidsformulier in (en ontvang een kleine attentie. Het neemt maar enkele minuten in beslag.